Herkese merhaba🥰Bende doğum hikayemi buraya yazayım dedim😍🥹39.haftada planlı sezeryandı zaten kendi isteğimle sezeryan istedim normal doğumdan açıkcası cok fazla korktugum için doktorumda zaten onayladı. 3 mayıs sabah 07:30 hastaneye yatışım yapıldı fazlasıyla korkuyordum tedirgimdim ve bacaklarım tir tir titriyordu asla tutamıyordum kendimi😂 hemen odaya aldılar beni nst bağlandı kan alındı derken saat hemen 9 olmuş😂ameliyat odasına aldılar ama heyecan endişe korku derken titrememe engel olamıyordum bacaklarım çenem herkese diyorum tutamıyorum kendimi 😂😂bebişi kucagına alınca hepsi geçer merak etme diye sakinleştirmeye çalışıyorlardı sonra beni oturttular anestezi uzmanı geldi spinal aneztezi yapıldı belimden hiç ama hiç hissetmedim bi anca bacaklarım ayaklarım karıncalandı sıcak bastı yatırdılar beni sonra uyuşmuştum ayagımı kaldıramıyordum o sıra sondam takıldı hiç hissetmdim artık titemem gitmişti sakinleşmiştim😂😂sonra doktorum geldi beni yine bi heyecan sardı başlıyoruz dedi sakin ol 5 dakikaya bebişin yanında dedi cidden öyle oldu kestiklerini dahi anlamadım hafif bastırma oldu hissetceksin ama acımıycak dediler 5 dakika sonra saat 09:34 de oğluşum doğdu maşallah bi bağlık çığlık ortalığı kattı 😂😂şükğrler olsun dogmuştu o an cidden okadar guzel ve farklı bi duyguymuşki rabbime şükürler olsun bekleyen ve isteyen herkese nasip etsin Allahım💙yıkayıp getirdiler ilk temas gercekleşti sonra bebişimi yıkayıp giydirdiler doktor kontrolü için götürdüler 🥹 daha sonra beni dikmeye başladılar işte o sırada fena halde midem bulandı hemen söyledim mide bulantısı için ilaç verdiker kaç sefer öğürdüm htırlamıyorum bile fena bulantıydı aç oldugum içimde haliyle daha zorladı ilacı alınca rahatladım baya biran önce bitsede oğluma kavuşsam diye bekliyordum hafif hafif birkaç defa karnıma bastırdılar ama acımadı bile dikişlerim tamamlandı yarım saate de odama geçtim bebişimle çok şükğr kavuştum ama malesefki sütüm gelmedi göğüs ucumda cok küçüktü slikon gögüs ıcıda kullansam malesef sütüm gelmiyordu bebekte kavrayamadı mama verdik artık. 2 saat sonra sıvı alımına başladım su meyve suyu kahve sadece saat 5 de hemşireler beni gitdirdiler sondam cıktı hiç hiseetmedim onuda artık uyuşuklugumda yoktu açılmıştım ilk yürüyüşü yaptırdılr şükğrler olsun yürüdüm akşamda ara ara yürüdüm hep ama hala sütüm gelmiyordu ne kadar denesekte mecbur bebege mama verdik ertesi gün sabah kontrollerimiz yapıldı taburcu olduk evime geldim herhangi ağrım sızım baş agrısı bel agrısı veya bi sıkıntı yasamadım ama ılk gece asla gözüme uyku girmedi😂 bugun 3. Gün sütüm daha yeni yeni gelmeye başladı çok şükür sağarak getiriyorum sütümü bebek hala ucu küçük oldugu için kavrayamıyor süt arttırıcılar kullanıyorum bebekte bende şimdilik çok mutluyuz hiç korktugunuz gibi olmasın herşey okadar mükemmel ilerliyorki yeterki sonrasında bebeişinizle siz sağlıklı olun asıl mesele sonrasındaymış😂😂