Yeni_Anne2018 Hastanede doğum yapmanızı kesinlikle önermem. Özellikle Dr. Mehriban Nebioğlu 'na kesinlikle gitmeyin. Yeni doğum yaptım. Ne doktoru gördüm, ne de' insanca' muamele gördüm. Bazı çalışanlar (doktor, hemşire, diğer personeller) hariç büyük bir çoğunluk hastaları tersleyen, yüzlerine bile bakmayan, onları dinlemeyen, sert, aksi insanlar. Özellikle doğuma gitmişseniz, stajyer ve asistanların elinde birer kobaysınız. Her gelen kafasına göre dokunur, kafasına göre sizin izninizi bile almadan müdahele etmeye yeltenir. Kimseye bir şey söyleyemezsiniz. Bir şey söyleyecek olsanız "bununla da işimiz var haa!" şeklinde saçma sapan tepkilerin muhatabı konumuna düşebilirsiniz. Ben daha önce de sezaryen ile doğum yapmış bir anne olarak, ikinci bebeğimi bu hastanede dünyaya getirmenin büyük pişmanlığı içerisindeyim. İlk doğumumda bir kez damar yolu açıldı, bütün ağrı kesiciler ya da vücuda verilmesi gerekenler bu damar yoluyla verildi. Bu hastanede, damar yolu açık olmasına rağmen kalçadan, koldan vs bir yerlerden iğne yaparak yapılmaya çalışıldı. Bunlar daha sıkıntıların sadece 'S' harfi, inanın anlatmakla bitmez. Bir diğer sorun da araç park yeri.. "İyi yönleri hiç mi yok? " diyeceksiniz. Var, hastanede odalar tek veya en fazla çift kişilik. Doktorlardan Yeşim Özkaya mükemmel bir kadın. Bazı hemşire ve diğer personeller de gerçekten fazlasıyla mütevazi ve insancıllar.