Tubacannn iki ismide beğeniyorum hatta eşime sundum ama beğenmedi yoksa bende çok beğendiğim isim,… Kimseye beğendirmek zorunda deilsiniz ilk oğlumun ismide Alparslandı herkes ddi bu ney çok agır işte çocuk kaldıramaz yaşlılar ddi söyleyemeyiz falan fistan ama koyduk