Adenala Rgmss Ben koymuştum kullandım çünkü hastanedekini o an diğer doğum yapan arkadaşlara lazım olmuştu
Azra_Mom Rgmss net koyulmalı sezaryen oldum sütüm gelmedi kötüyü düşünmeyip almamıştım bile 2 gün elle sağdık vs indiremedik o sütü ne zaman pompayı aldık süt indi çocuğum boş yere sarılık oldu belki olsa hemen inecekti süt
Izzet ilk dogumumda koymamistim aklima bile gelmemisti dogumdan sonra hastanedeki hemsireler gogus pompasi kullanmami soylediler gogus ucu yoktu gidip eczaneden aldi esim
tubaysima Ben ilçeden ile gidip doğum yapacağım için mecburen aldım yanıma. Hani lazım olursa hemen gidip getirilecek mesafede değil çünkü ev. Ama eviniz yakındır eşiniz evden alıp gelme imkanı varsa koymayabilirsiniz bence
Haticeburak06 Rgmss manuel aldım dediğim gibi uzun süre kullanmayı düşünmüyorum sadece başta sütüm artsın diye. Markası pek bilindik değil eczanede ne varsa onu aldım ama memnunum
Mery1 Rgmss göğüs ucunuz varsa almayn ve normal doğumda süt hemen geliyor inşallah… Sezeryan doğumda sütü gelmeyenleri duydum almanızda fayda var eğer sezeryansa