Yenianne2558 Kızım olucak Allah nasip ederse Hazal ismini çok seviyoruz eşimle hep kızımız olursa Hazal olsun diyoduk yanınada eşim Sare ismini bulmuş Hazal Sare sizce nasıl anlamları uyumu 🙏🥰
rmysa388_ Yenianne2558 bizdede öyle oldu emin ol ilk ben Ahsen diyodum eşim tamam demişti sonra ehlemde olabilir dedi bende tek işim olmasın dedim Ahsen neva koyak dedim ehlem olmuyo dedim en son karar verelim derken internet Ebrar’ı buldu bu olsun dedi bende tek olmasın ikimizin istediği olsun o zaman dedim Ebrar Neva koyduk💗 bencede güzel seçtiğiniz isim ama erkense daha biraz daha bekleyip düşünün sonra şu olsaydı demeyin ben iyiki Ebrar Neva koydum diyorum şuan kızıma yakıştığınada eminim inşallah sağlıcakla doğarlar🤲🌸
Canan-06 Yenianne2558 içinizde kalmasın koyun ikisinide bende kızıma çok uyumlu olmasada sümeyye buğlem koydum eşim sümeyye ben buğlem dedm ikisinide koyduk 😂iyiki koymuşuz oğluşuma hamileyim içimizde kalmamış oldu
Yenianne2558 rmysa388_ Ebrar Neva çok güzelmiş gerçekten rabbim sağlıkla kavuştursun kızlarımıza inşallah 😍 24 haftamdayım bakalım değişir mi değişmez mi hayırlısı olsun inşallah 🙏
NsnrYnhyt Ben isim konularını şöyle değerlendiriyorum çevremde ya da gozlemleyebilecegim bı yakınlıkta o isimde insan var mı ? Eğer varsa karakterleri nasıl ? iyi insanlar mi uyuzlar mi falan. Çünkü isim karakteri etkiliyor kim ne derse desin. Benim çevremde Sare ve Hazal ismindeki insanlar hep iyi karakterli insanlar yani bence isimler güzel 🥰 Rabb’im sağlıkla mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲
Yenianne2558 NsnrYnhyt çok teşekkür ederim yorumunuz için mutlu oldum evet bende öyle düşünüyorum etkilenir kesinlikle benimde çevremde hep iyi insanlar var bu isimlerde sağlıkla gelir inşallah bebeğim 😍
Lara_ Tanıdığım Sare isimli kişiler hep sevilen, sevecen insanlardı. Bu isimdekilerin sanırım özel bir aurası var.. 😄 hangisi hoşumuza giderse onu koyun, doğal olarak isim de kaderi etkiliyor az çok hani. 🧸
ZeyHus33 Yenianne2558 güzel biz hiç bulamadk takmış Berra ismine Sonra hüma ismi dedik Bir türlü ne koycagimizi bulamadk İsim sayiyorm yok diyor bide bana Karım koycak diyor ama koyim diyorm yok begenmiyor
Yenianne2558 ZeyHus33 bence anne baba ortak bir karar verilmeli inşallah anlaşır ortak karar verebilirsiniz 🙏