Kızlar merhaba ben 2 yıl önce tüp bebek tedavisi denedim maalesef negatif oldu policistik overim
Şimdi 2 denemedeyiz fakat histereskopi ve embriyoları 9 lu tarama genetik testte gönderilmemiz tavsiye edilde taşıyıcı falan değiliz bu arada
Merak ediyorum aranızda genetikli tüp bebek yaptırıp tutanlar var mı? , 3 adet embriyo gönderdik pgt ücreti çok pahalı olduğu için ama Şimdi çok endişeleniyorum
İNŞALLAH Biri de olsa sonuç iyi çıkar transferim iptal olmaz
Dua edin kızlar 🤲🏻❤