htck16 Kızlar bir sorum olucaktı 14 haftalık hamileyim bugün sanki az az bebeğimin hareketlerini hissediyor gibi oldum bu haftalarda hissetmem mümkün mü 2. Gebeliğim bu arada ilk gebeliğimde 21.haftada hissetmiştim
Zeynep299 htck16 ben kızımda 13 haftada kalp atışı gibi hafif hiss etmişdim ama şimdi erkek bebeğe hamileyim 16 hafta daha belirgin bir şey hiss etmedim
htck16 Bbuse12 evt bende de arada bi öyle oluyor 2 gebelik bebegin hareketleri daha erken hissedilir derlerde
Zeynep299 htck16 benim etrafımda çok hamile olduğu için erkek bebeklerin daha geç hareketini hiss ediyorlar diye biliyorum aman sağlıklı olsunlar da canları ne zaman isterse artık )