Kızlar acilden geldim vajina muayenesi yapmaları gerek. Daha önce yaptırdım. Ama kendimi istemesizce kasıyorum. Doktor bi değişik çıktı kasarsan yapmam dedi. Ama elimde değil. Asla kasmamı istiyor o öyle dedikçe ben daha panik oldum. Daha önce 4 kez falan oldum zorlanıyorum ama yaptırıyorum da. Bu kasma dedikçe kasıldım. Nasıl sakinleşebilirim biri fikir verebilir mi