Momnur kızlar sezaryen doğum yapalı 2 ay olacak daha regl olmadım doğum kontrol hapı kullanmak için regli beklemem şart mı yoksa başlasam bir şey olur mu sizler nasıl yaptınız Not: emziriyorum emzirmeye uygun dkh kullanacağım