Annelik 11 haftaligim. Kime sorsam imran hanimi onerdi ama bilmiyorum belki de ilk hamileligim oldugu icin daha fazla ilgi bekliyorum. Mesela gecenlerde birsey sormam gerekti. Aradim donmedi. Mesaj attim saatler sonra kisacik bir cvpla döndü. Forumda okumam iyi oldu esra hanimi deneyelim bi de😄