Masal377 Kızlar 3 gün sonra sezeryan olucam nasipse 37+0 da. 36+0 da doktora gittim 34+4 ile uyumlu bebeğim ultrason kağıdında o şekilde yazıyo daha önce erken doğum riskim olduğu için ciğer geliştirici vurulmuştum. Tekrar hatırlatma dozu yapalım dedi yaptırdım suyu falan güzel dedi nst de güzel dedi minyon bir bebek olucak dedi sadece 2530 gr küveze girer mi sizce çok endişeliyim
Azra8Engin Masal377 bana da 2560 gr diyordu. Bebeğim kanalda olduğu için doğru ölçüm yapamıyordu. 2895 doğdu. Önemli olan ciğerleri gelişmiş olsun kendi nefes alsın. Ciğer geliştirici 2 doz olmuşsunuz zaten. İçinizi ferah tutun
kar_kristali Masal377 ikinci çocuğum 35 hafta doğdu. Ciğer geliştirici iğne bile yapılmamıştı. Çok şükür ciğeriyle ilgili bir sorun çılmadı. Bebeğinin kilosu iyiymiş canım sorun yapma. Sağlıkla alırsın inş
yeschef-13 Masal377 kilo küvezle alakalı bir durum değil gelişimi ve doğum sonraki sağlık durumu önemli 40+ olup küveze girende var 36+ da taburcu olanda doğmadan bilemezsiniz
Masal377 Azra8Engin evet erken doğum riskin vardı hep 32 de 4 doz olmuştum aslında şimdi hatırlatma dozu olarak vurdu tekrar. Sizin bebeğiniz kaç haftalık doğmuştu
Gizemismail Benim 2 çocuğumda 37 haftalık doğdu ilki 2650 gram olarak doğdu bi sorun olmadı çok şükür rahat olun bişey olmaz inşallah 🤲
mekselinaa Masal377 canım kilo önemli değil ciğerleri gelişmişse herhangi bir sorun yoksa inşallah girmez küveze
Melosunannesii Masal377 kızım 37+0 da dogdu 3270 Gr 48 cm di kuveze girmedik çok şükür bu gebeligimdede en fazla 37 ye kadar bekliycez
Caglab Masal377 bebekle alakalı bir şey bu biraz.ciğer geliştirici de olmuş. Benim kızım 36+0da doğdu girmedi mesela küveze ama bazen 38de doğuyor girmesi gerekiyor. O yüzden şimdiden pek bilinemez.inşallah sağlıkla kavuşursunuz🙏
zynpylmaz Kilosunun önemi yok, önemli olan gelişimi. 36+4 ’de 2460 Gr 46 cm doğduk 3 gün önce küveze girmedik. Ki doktorum kilosu düşük küveze girebilir demişti ve korkmuştum. Ama öyle olmadı. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın.
Vandb Masal377 yok hiç gerek kalmadı çok tedirgin girmiştim ama çok güzel oldu. Sarılık bile yaşamadık