Kimkimkim 15 haftalik ikinci bebegime hamileyim aşırı tükürük salgisi var bulantilarimda cok oluyo yutamuyorum elimde posetle geziyorum odadan disariya cikmak istemiyorum artik cok kotu bi durum bu durumu yaşayan varmi nasil atlattiniz yada onerileriniz
Prenses_annesiii Kimkimkim bende sizin yaşadığınız durumu yaşadım çok şiddetli bulantım vardı sürekli kusuyordum ve elimde peçeteler ile geziyordum yutunca da kusuyordum zaten. Şu an 21. Haftadayım ve o salgı biraz azaldı sizinde bulantılar azalınca o da azalacak merak etmeyin ayrıca bulantı ilacı alıyorum günde 3 defa ona rağmen biraz azaldı darısı sizin başınıza inşallah
Zeyneppx Kimkimkim geçiyor askımmm bende de 14 de başladı 19 olcam perşembe günü geçti sayılır prilam kullanıyorum ama yine de
Drysf_bjk Kimkimkim ayy bende öyleyim, lama gibi tükürüyorum 😂 gece tükürmekten uyuyamıyorum, 2 gebelik yaşadım böyle bir şey görmedim bu nasıl bir şey bilmiyorum 🤷🏻♀️ 11+4 teyim
Kimkimkim Prenses_annesiii teşekkür ederim insallah azalir bende bulanti ilaci kullaniyorum bu zamana kadar fazla faydasi olmuyordu ama simdi biraz daha faydasini goruyorum insallah gecer bian once
Kimkimkim Zeyneppx insallah benimde gecer canim ilac kullanmazsam bulantim oluyo benim zofer kullaniyorum biraz rahatlatiyo
Kimkimkim Drysf_bjk yaaa bende lama diyorum kendime😄🤦🏽♀️ evde posetle geziyorum artik dudaklarim kurudu çatlıyor gercekten cok zor bi surec insan kendinden tiksiniyo