Sakineoncu 18.haftamdayim sürekli tansiyon düşük 9 -5 8- 5 asla yükselmiyor baş ağrısı yapıyor benim gibi olan var mi
Cilginanne2bebeli68 Sakineoncu görumcem son haftalarda 33 haftada yaşadı doğuma alındı doktora bi gozukmenizde fayda var bence
Sumeyyeky Sakineoncu 8-5 7-4 çıkıyor benim de doktorla görüştüm hamilelikte olabilir endişe etmene gerek yok dedi halen daha bir problem yaşamadım yine de doktora danışmanızda fayda var
Zeliha1966 Sakineoncu bende 11haftalik hamileyim hep düşük tansiyonum 8.4. 9.5. Gibi drum normal olduğunu söyledi sırt üstü uzan ayağının altına yastık koy dedi