Asu_moi selam kızlar,biberon ısıtıcı&sterilizatör sizce şart mı? İlk deneyimim ve büyüye kapılıp gereksiz ürün almak istemiyorum tecrübeli anneler cevaplayabilir mi🙏🏻?kullanmayanlar eski usul kaynatarak mı sterilize ediyolar?
BabyAta Asu_moi kaynar su ile steril ediyoruz kullanıyoruz hiç gerek yok bana göre gereksiz masraf yapmayın. Belki biberon emzik kullanmayacak hamileyken daha öncelikli şeylere bakın bunlar doğduktan sonra çok ihtiyaç duyulursa alınır. Ben biberon aldım mesela boşuna para verdim biberon kullanmaya gerek duymadık
Asu_moi BabyAta ay cok teşekkür ederim cok sagolun evet bana da gereksiz gibi geldi tecrübeli annelere danışmak istedim🙏🏻