Kızlar bugün muayeneme gittim ve bebeğim ters dönmüş yani doğum pozisyonunda değil bu yüzden çatı muayenesine bile gerek yok dedi doktor Nst de kordon sorunu var dedi bikaç gün takip edicek bu sırada enfeksiyon da çıkmış fitil ve 2 ilaç verdi 3 gün sonra tekrar kontrole gideceğim hazır gelin dedi sezeryana alacak büyük ihtimalle dua edin lütfen 🙏