Leyli_gul evet zararlı folbiol genelde genetik araştırmadan sonra pıhtılaşma ile ilgili eksiklerde veriliyor. Fazla folik dozu otizme yol açıyor geçen doktoruma sordum folbiolu örnek verdi otizm yapan folik asite çünkü miktarı çok yüksek ve her önüne gelene vermiyolar. Yine de siz doktorunuza sorup ona göre ilerlersiniz ☺️