Serra19 40+3 benim de bugün acilden nst için gittim sancılarım çıktı 1 cm de açılmam varmış ultrason ile suyuna falan baktılar yerinde eve gonderdiler çoğalırsa gel diye.şuanda da ara ara sancılar giriyor dayanabildigim kadar dayanacagim sonrasında tekrardan acile gideceğim bakalım hiç bu güne kadar sancı bel ağrısı hissetmemiştim bugün sabahtan beri hissediyorum merak etme geleceği zaman inan ki o gelmeyen ağırlar geliyormuş