Yasemin_a Merhaba 12 haftalık iken %100 emin olmasam söylemezdim diyerekten 19 Aralık’ta erkek dedi Düzcede ki doktorumuz 😊şimdi ise 2 gündür forumlarda yanılmalar olduğu yazıyor🙄ilk çocuğum erkek 11 yaşında 😉 bugün 14+2...acaba yarın Sakarya’da ki doktorumuza mı görünsem 🤔☺️
GozdeCemre Yasemin_a ben kızıma 12 haftalıkken öğrendim değişmedi kız olarak doğdu bunda 15. Haftada erkek dendi pek değiştiğini düşünmüyorum ben açıkçası sadece erken söyledikleri için kordonla karıştırabiliyorlar bazen