niyetimkalpkirmamak asell13 evet kandırmaca olmuyor. Kandıramıyorum. Hamilelikte özellikle kanmıyor 🤣
bahocum niyetimkalpkirmamak kuru kayısı, kuru incir veya 1 hurma ile. Ama canım istediyse çikolata da yiyorum tatlı da (tabi gebelik şekeriniz yoksa). Kendimi hiçbir şeyden kısıtlamıyorum
Cinarsaitinannesi niyetimkalpkirmamak şekerin yoksa azıcık ye canım yememen daha sağlıklı tabi ki ama canın istiyorsa onu da köreltmen lazım ben hamileliğimi öğrendiğim zamanlar sürekli tatlı aseriyordum şükür geçti
Gizem9688 Yiyorum anacım. Gebelik sekeri gibi bi sorunum simdilik yok 23. Haftadayim haftaya seker yüklememiz var. Insallah bisey cikmaz. Meyve de yiyorum tatli da
SmyEsciv niyetimkalpkirmamak asla geçmiyor hamileliğimin başından beri hergün tatlı çekiyor canım ve yiyorum şeker çıkmadı umarımda bir zararı olmaz