15 haftalık gebeyim 3. Gebeligim ilk defa markette Kasada etraf bulanıklaştı halsizleştim kollarımın altı titriyodu acıyodu hemen oturttular başımı koydum 2-3 dkya kendime geldim acile falan gitmedim arada 4 saat geçmesine ragmen başım ayaga kalkınca zonkluyor bilen yaşayan varmı tansiyon düşüklüğümü yüksekliğimi yazarmısınız