buse76 yok demek istediğinizi anladım zaten ama gerçekten hem çok isteyip hem çevre baskısı insanı çok etkiliyo ben kısada olsa yaşadım çünkü , tabi sizi de anlıyorum ben bi kaç ay dayanamadım 1 sene olsaydı yada daha bi uzun süre kafayı yerdim ozaman demekki, allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın yüce rabbim tez zamanda yavrularına kavuştursun inşallah