yamanagihan Ne önerirsiniz çay olarak ? Bestlak Damla var meşhur olan doktoruma sordum onu kullanmadığını bilmediğini söyledi. Ve bana humana still tea çayı önerdi e bebeğin kendi ürünü galiba. Kullanan varmı yada hangi çay/takviye
Brckymk yamanagihan ben bestlak damlayı kullanmıştım oğlumda hemşireler önermişti çok memnun kaldım 🌸
umena yamanagihan yamanagihan benim ihtiyacım olmamıştı kullanmamıştım ondan ama doktorum galactago önermişti süt arttırmak icin 💖
yamanagihan Brckymk yedek dursun diye onu da alırım bilmiyorum şimdilik doktorun önerine uyum saglayacagım
48lipastelboya yamanagihan Bende nasıl içicem diye düşünüyodum ama tadı güzel gayet de içilmeyecek bişey değil ve aşırı farkediyo
eceyc314 yamanagihan eltim bestlak damla kullandı çok memnundu. Bende almayı alacağım ne olur ne olmaz. Birde solgarın bir vitamini var yorumları çok iyi. İçeriğinde bira mayası ve b12 var onu alacağım
Daisyy000 yamanagihan Selamlar bestlak kullanmayın. Bestlak damlanın içinde rezene var. Rezenenin sütü artırdığına dair bilimsel kanıt yok. Tam tersi bebekte dna hasarına yol açan bulgular bulundu. 2008 de yapılan çalışmalarda rezene içen annelerin sütünde Anethol ve stragolu tespit edildi. Maalesef cahil cahil herkes süt konusu açılınca rezene rezene diyor (sağlık çalışanları da dahil) …
eceyc314 yamanagihan ebebekte satılan malt içecekler var onların mantığı bira gibi, Alkolsuz tabi. Onlarda çok güzel süt yapıyormuş aklınızda bulunsun😊 humana çaylar bende ilk doğumda işe yaramamıştı pek.