Merhaba anneler ben nisanin 24′ünde 3 aylık iğne yaptırdım ama benim ortalama 5-6 gündür fazlasıyla çok kanamam var iğneden olduğunu düşünüyorum çünkü adet gibi değil bu iğneyi yapan ve bu durumda olan anneler oldu mu cevap verir misiniz eğer olduysa kaç gün sonra biter bu kanama günde 3 kere iç çamaşırı değiştiriyorum o kadar fazla kanamam var bitmesi için ya da durması için yapabileceğim hiçbir şey yok mu çünkü gereksiz bir şekilde fazla geliyor ve ben çok yorgun düşüyorum anlamadım ondan dolayı mı yorgun oluyorum lütfen bir cevap verin bana 😢