Mihrannada İyi pazarlar canlar. 30 haftalık gebeyim ve geçmeyen idrar yolları enfeksiyonum ve mantar şikayetim var. Tedavi de görüyorum. Normal doğuma ve bebeğe zararı olur mu ?
ftm_cglyn Mihrannada bende 28 haftalığım ve hamileliğimin başından beri bu durumu yaşıyorum 🤦🏻♀️ yine ilaca başladık fitile. Siz Şuan neleri kullanıyorsunuz acaba ? Çok geçmiş olsun bu arada
aslhnkrts9 Mihrannada ben bu şekilde normal doğum yaptım bi sıkıntı görmedi doktorlarım . Doğumdan sonra bütün sıkıntım gitti
Mihrannada ftm_cglyn antibiyotik vermişti yarın tekrar gideceğim idrar tahlili için. Bebeğin başı aşağı inmiş onun için de magnezyum ve Protestan yazdı. bir de 2 hafta dinlenmemi söyledi. Endişeleniyorum bende. ilk hamileliğim
ftm_cglyn Pamukanne4 donaxyl 4 ayımda kullandım . Ama Şuan en son olduğumda bazı sebeplerden dolayı uzun bir süre doktora gidemedim baya baya ilerlemiş mantar gyno lomexin ve biokadin verdi. Onları kullanıyorum. Duşta duş jeli falan yasak zaten .
111anonim111 bende 26. haftadayım antibiyotik ve fitil kullandım ama hala geçmedi enfeksiyonum inşallah bebişe bi zararı olmaz 🥹