Haticeburak06 Kızlar merak ediyorum sancınız nasıl başladı? Başta uzunmu sürüyor yoksa kısamı? Nasıl bi ağrı tarif edermisiniz🌸
Haticeburak06 prens_prenses_annesi önce karnıma adet olcam gibi ağrı girdi sonra belime şimdi kalçamla belimde var ama hiç geçmedi 1 saattir. Sancı sık sık düzenli gelir değilmi
annelik_4 Haticeburak06 benimde bu sabah 20 dk arayla çok kötü sancım oldu böyle önce regl ağrısı gibi karnıma daha sonra bacaklarıma doğru belime vuruyor ağrısı sağa sola donemiyorum Ağrı’dan daha sonra 1 veya 2 dk sürüp geçiyordu hafta daha erken yarın 36 haftalık oluyorum doğum sancısı mi bende bilmiyorum 😑
Haticeburak06 annelik_4 haftan çokta erken değil canım.bende 36+2yim evde doğumu bekliyorum 3 gündğr. Nişan fln geldi ishalim açılma var . Sancı ve su gelmesini bekliyorum
bercemsng Benimde bugün sabah uyandığımda beri bu saatebkadar sağ kalcamda bacağa vuran bir ağrı var acaba buda bekirti olabilir mi. Bizim daha çok erken 25+4 korkuyorum tecrübeli lerden cevap bekliyorum bende