biranne__ geçmiş olsun 🥺 ben en son çare şurup kullanıyorum o raddeye gelmeden önce muz+tahin ya da soğuk yoğurt yiyorum bi kaç kaşık ama yavaş yavaş yiyorum. Yemeklerden sonra uzanmamaya gayret ediyorum, az az yemek yiyorum sık acıkıyorum ama mide yanmasından iyidir. Bi de mide yanması var diye yemek yememzlik yapmayın boş mide daha çok yanıyo malesef. Aç kalmayın azar azar da olsa bi şeyler atıştırın🙏