Serife22 evet o yüzden merak ettim bende sonuçta adetle anlıyoruz ve hamilelikte anlaşılması şaşırttı. Ultrason da görülmesi normal bence korkutmasın sizi çünkü pkos bizim normalimiz ilaçsız düzelen bisey değil öyle demişti bana doktorum . İlacı bıraktığımız an geri eski haline döner diye o yüzden bu normale alışıp kabullenmek lazım çok şükür ki hamile kalmak nasip oldu en zor yanı buydu bence 🥹