Esum48 çook memnun kalan da var memnun kalmayan da ben doktorların kişiye özel olduğunu düşünüyorum artık ☺️ bende ümit beyi devlette hiç sevmemiştim çünkü aşırı yüzeysel kontrol etmişti çok da hızlı sürmüştü ama kendi muayenesinde ilgiliymiş parayı veren düdüğü çalıyor yani 😁