Elif_guney 6 veya 7. haftalarda benim de olmuştu, koyu kahve dediğiniz şekilde ama bir iki damla yani sadece çamaşırımı kirletecek kadar, günde 3-4 kere gelmişti ve neredeyse 4-5gun böyle devam etti, ben hemen doktora gitmiştim, keseyi filan kontrol etti kanama alanı var mı diye sonra ciddi bir durum yok lekelenme olur bu haftalarda dedi. Şu an 24. haftama geldim çok şükür bir problem olmadan. Endişe etmeyin, oluyor bu leklenmeler. ama doktora da mutlaka danışın biran önce, çünkü önemli bir durumda da hemen önlemi alınır.