Bebegim 10 günlük. İlk gün hastanede silikon uc verdiler kullanmam için, biz de emzik verdik ardından biberon vermek zorunda kaldığımiz Bi iki gün oldu meme reddi olmuştu. Emzirme danışmanı ile bu süreci atlattık şu an sadece meme emiyor. Sariligi biraz olduğu için 1,5 saatte bir emziriyorum fakat 30 40 dk emse bile tekrar meme arıyor o yüzden emzige başlamak istiyorum. Ama tekrar meme reddi yasar miyiz diye de korkuyorum
Böyle bir süreç yaşayan oldu mu? Meme reddi yaşayıp atlatan Bebeklerde ne zaman emzige başladınız?