Hulo2105 merhaba bende aldım bebeğime daha doğum olmadı kurduk kenarda bekliyor. Ama şöyle bir durum var bizimkinde tente kısmından tutup aşağı çekince katlanıyor. Yani normalde kenardaki butonlara basmadan katlanmaması gerekmiyor mu? Benimki mi bozuk anlamadım . Tenteyi kapatırken bile katlanıyor öne doğru sizinki de öyle mi