Ben 64 kiloyla doğuma girdim m aldım ama s de olurdu doğumdan sonra bildiğin. Doğum sonrasını hamilelik gibi şiş olacağını düşünme. Benim 2. Gün ödemim falan herseyin gitti eski halime döndüm zaten erken doğum olduğu icin 35. Haftada sadece 5 kilo almıştım. Suan göbek var sadece ama o hamile olmadan öncede vardı ayva göbek 😂 çok bol olmasın bedeni üstünüze çünkü rahatsız eder tam oturması daha iyi zaten yumuşacık bir şey ben çok memnun kalmıştım 4 gün falan kullandım