Kızlar sat 5 nisandı normalde dün ya da bugün regl olmam lazımdı ama çok fena hasta oldum ateşim var her yerim ağrıyor. Test almayada çıkamıyorum ovülasyon testiyle öğrenebilir miyim? Öğrenebilirsem ilk idrarlamı yapmam lazım yoksa 2 saat sıvı almamam mı lazım?