qusel Sinemyiss babası ise erken gittiği için ayrı odada yattık birlikte misafir yatak odam vardı. Sonra taşındım misafir yatak odam olmadığı için kızımın odasında tek kişilik yatakla birleştirerek kullandim
Pembesarelle2 nununundunyasi Evet anne yanı oluyor canım yatak odasına koymak için aldık sonrasında odasını götürmeyi planlıyoruz sadece evimiz dubleks olduğu için üst kata portatif birşey alacağım
Merve_31 1prensesannesi__ evet bende yeğenime hediye almıştım o kadar çabuk döküldü ki çöp oldu resmen ve kaliteliydi di
KurabiyeninAnnesi123 Sinemyiss bebegn büyüdüğü zaman katlayip kenara koy sapa saglam duruyor gittiginz her yere de taşıya bilirsiniz içi de baya geniş oluyor kizim 2 buçuk yaşında hala onda yatiyor baya da yer kaliyor