vallahi annemde de varmış iki kardeşiz ikisi de normal doğum. oğlumu dogurdum sonrasında fıstığım çıktı öncesinde var mıydı bilmiyorum çünkü ağrı dördüncü beşinci ayda çıktı şimdi kızıma hamileyim arada fıtık beni zorluyor ama doktoruma gidip de fıtığım var normal doğum yapabilecek miyim diye hiç sormadım neden yapamyım