Arkadaşlar merhaba Bugün tam 12 haftalık hamileyim yaklaşık 2 gündür hastanedeydim Progestan serum ve fitil tedavisi gördüm Hastaneden çıkarken kanamam durmuştu eve geldim Evde Progestan fitile devam ediyorum ancak idrardan sonra minik kanamalarım hala devam ediyor ve çok ağrım var aslında Bu haftalarda durması lazım diye duyuyorum ama hala tamamen toparlayamadım bu durumu yaşayan var mı Artık çok can sıkıcı bir hal almaya başladı Bu risk geçecek mi ya da nasıl olacak bir şey bilmiyorum Evet sağlıklı Kalbi atıyor gelişimi iyi ama kanama bir türlü durmuyor:(