Deletedmom_89 Kızlar iki haftadır sancı oluyor kaşıklarımda dolaşiyor sanki adet olacağım gibi hissediyorum. Bu normal mi 2.hamileligim ilk çocuğum 5 yaşında sezeryan ile doğmuştu birde enfeksiyon var ondan mı kaynaklaniyor bilmiyorum antibiyotik kullanıyorum