Smyrmz 14 haftalık oldum bulantım biraz hafifledi ama her sabah troid ilacı içtiğim gibi kusuyorum dün içmedim kusmadım bu gibi sorunla karşılaşan var mı ne yapabilirim bir de aç karnına içiyorum sonrasında 1 saat kadar aç kalmak gerekiyor o da zorluyor
Eko93 Smyrmz troid ilaci önemli. Kusunca da bir anlamı kalmaz, ben genelde evdeysem eğer sabah erkenden içip hemen uyuyorum. Uyanınca da kahvaltı yapıyorum. İse gittiğim zaman da da erkenden içip brz uyuyorum oyle uyanıyorum. Bulantı sorunu yaşamadım
Yasminnnnn Smyrmz Bende kullanıyorum evet zorluyor aç karnına ama mecbur bir gün bile aksatmaya gelmeyen bir ilaç çok az bir suyla yutuyorum ilacı sonra uyuyorum bir saat uyanınca mide bulantısı geçmiş oluyor kahvaltı yapıyorum
sryy Smyrmz doktoruna bundurumu söylersen ilaç değişikliği yapabilir canım baska marka belki kusturmaz gitme sansın varsa cok beklemeden gidip değişim talep edebilirisn
Pembesarelle2 Smyrmz Sabah 9′da alarm kuruyorum uyanıp içiyorum ve hemen geri uyuyorum , geceden sandviç yapıyorum baş ucuma koyuyorum uyanır uyanmaz yiyorum daha gözümün çapağı dururken😄 Yoksa istifra ediyorum bu şekilde bir kendimce yol izliyorum işede yarıyor
Smyrmz Eko93 Yasminnnnn sryy Pembesarelle2 mom-2024 Firstpreg Evremo hyena Hepinize çok teşekkür ederim sabah içip uyumayı deneyeceğim 🌸
mom-2024 Smyrmz canım benimde midemi bulandırıyor 1 saat beklemekte zorluyordu. Alarm kurup 6 gibi uyanıyorum ilacı içip geri yatıyorum zaten uyandığımda 2 saat geçmiş oluyor böylece hemen bişey yiyip midemin bulanmasını önlüyorum tavsiye ederim.
Firstpreg Smyrmz Sabah uyanır uyanmaz bulantı hapınızı için, 15-20 dakika sonrasında da tiroid hapınızı için.
hyena Smyrmz bende öyleydim canım ama kullanman gerekiyor bebeğim gelişimi için 4 aydan sonra geçti bende bulantı
Bella332 Smyrmz ben uzun zamandır tiroid ilaci içiyorum hiç öyle bi yan etkisini görmedim. Aksine içmezsem daha kotu oluyorum. Ama ben her sabah 7-8 gibi içip geri uyurum..belki de o yüzden etkilenmiyorjmdur. Birde öyle deneyin 😇