Kızlar dün gece saat 23.00dan beri düzenli sancı ve kasılmam var. Az önce hast geldik nst çekildi sancı çıktı doğum sancıların başlamış dediler muayene ettiler ama açıklığım 1cm miş. Yatış kabul etmedim doktor 2 3 güne doğar herhalde gibisinden konuştu çok net bir şey söylemedi çıktım hastaneden kendi imkanlarımla açılma olsun istiyorum çok etkili yöntemler var mı şu anda yürüyorum açılma olsun diye ne yapabilirim çok sık kasılmam oluyor bebek strese girsin istemiyorum kolayca açılmam olup doğuma gitmek istiyorum direkt tecrübelerinizi paylaşın lütfen🙏🏻