Mranaa merhabalar. Ben 22+4 içindeyim. İki haftadır bu sıkıntıyı yaşıyorum. Vücudun diğer yerleri değil sadece el ve bileklerde bir uyuşma, sızlama, hareket ettirememe gibi sorunlar yasıyordum. Bir de parmaklarım ve elim öhle bi şişti ki anlatamam, saatim bile olmuyor elime. Demir ilacımı ve d vitamini mi düzensiz kullanıyordum; üc gündür düzene soktum sanki yüzde 70-80 oranında hafifledi gibi . Onunla mı alakalı bilmiyorum tam olarak ama muayeneye gidince doktoruma danısacağım ben de.