Kur Nissyoo doğurganlığın arttığı o bir haftalık dönemde iki günde bir değerlendir ovülasyon gereksiz bence
Gizem1504 Kur canımmm aynı kaderi yaşıyoruz hem korkuyorum hem istiyorum ama en az 1 adet bekle zaten düşükten 1 ay sonra adet olunuyor sonrası Allahın izniyle inşallah olur betan sıfırlandı mı baktınmı
Bir_nazenin01 arirangg betanız hemen sıfırlandı mı acaba ben kürtaj olalı 50 gün oldu ve kürtaj sonrası 1 adet gördüm test yaptım bugün göğüs hassasiyeti ve kasık ağrısı var diye silik çizgi çıktı sizce gebelik mi yoksa daha sıfırlanmadı mı 🥺
[silindi] Kur en azından 1 adet geçirin sonra deneyin. Kürtaj olduysanız enfeksiyon riskiniz olabilir🙏🏼 sağlıkla gelsin inşallah.
arirangg Bir_nazenin01 Yok hemen sıfırlanmadı benim betam. 2 ay sonra tekrar hamile kaldım. Betam sıfırlanmamıştı, tekrar yükseldi
Kur Gizem1504 yok canım beta henüz sıfırlanmadı 4 küsür çıkmış birkaç gün önce yaptım. 1 adet muhakkak beklicem hatta 2 bile olabilir rahim dinlenmeli diyorlar canım
Gizem1504 Kur bende kan verdim bakalım beta sıfırlandımı bende 2 adet bekleyeceğim en az şimdi bile korkar haldeyim