Yaprakdokumuseverr Doktorum yaptırırım dedi inanıyorumda ama ben yaşayanlara soruyorum yine de süreç nasıl ilerleri neler yaşadınız. Tek korkum yine o kadar uğraşıp sezaryene alınmak.
beautifulgirl Yaprakdokumuseverr ben normal doğurdum canım açılmam hiç ilerlememişti hep 1 cmdi tansiyonumu da düşürdüler gece birden suyum patladı sonra iki saatte doğumum olmuştu içini ferah tut bol bol inşirah suresi oku Meryem Ana otu da kullanmıştım ben
1_Pandackk Yaprakdokumuseverr belki hatırlıyorsunuz benim kız kardeşim de sizin gibiydi protein kaçagi vardı hastane yatışı verildi normal doğum yapti
Yaprakdokumuseverr beautifulgirl bana da öyle dedi ilaçla dengede tutucakmış , meryem ana otum da var ay inşallah ya çok sevindim duyunca
Yaprakdokumuseverr 1_Pandackk ya bunu duymak çok güzel, benim protein kaçağım düşük çıktı doktor zehirlenme yok dedi
1_Pandackk Yaprakdokumuseverr kardesiminde zehirleme yoktu tansiyonu yüksekti sürekli doktor takibi ile normal doğum yaptı