_ozlmm
evet öyle oluyo bide gurbet olunca daha bi rahatlık geliyo çat kapı gelen komşun yok misafirin yok hani evim toplu olsun herşey yerli yerinde olsun aman milim kaymasın vesaire kendini kasmıyosun ne zman ki yaptım tamam bende düzenliyim ama öyle sıkıntı etmiyorum kendime bide henüz çocukta yok o yüzden kafa rahat ama öteki yandanda insan sıkılıyo tek başınasın bi kahve içecek komşun bile yok işte her iyi şeyin kötü yanıda var malesef