-Morcivert- 25 nisanda adet olmam gerekiyordu bugüne kadar 3 tane erken gebelik testi yaptım üçü de negatif çıktı. Bu kadar gecikince belki geç döllenme falan hala ümitliydim ama bu ay artık olmaz boşuna beklememeliyim dimi?
Alina_ -Morcivert- benimde 25 nisanda adet olmam gerekiyordu olmadım 4 gün sonra test yaptım silik çıktı kan verdim 504 çıktı bence kan verebilirsin en net kanda belli olur geç döllenmeyse bile
1_Pandackk -Morcivert- en sağlıklısı kan testi isterseniz biraz daha bekleyin adet olmadığınızda tekrar test yapın
-Morcivert- 1_Pandackk adetimde son 4-5 aydır günü gününe geliyordu tam korunmayı bırakmışken bu kadar gecikmesi büyük bi tesadüf oldu ama teşekkür ederim hala gelmezse bir kaç gün sonra tekrar test yaparım sanırım
-Morcivert- Alina_ benim bir önceki yaptığımda çok hafif silik gibiydi ama bu sabahkinde hiçbir şey yoktu maalesef. Bilmediğim için soruyorum 504 pozitif mi oluyor yani öyleyse hayırlı olsun ☺️
Alina_ -Morcivert- en net kan testinde belli olur kan vermenizi öneririm eczaneler sayemizde zengin oldular😂