Kızlaaarr çok şükür doktor cumartesi günü için transfer yaparız dedi çift embriyo istiyorum ama doktorum tek embriyo koyma taraftarı nedenini anlayamıyorum ama sanırım riskli oluyomuş çift embriyolar karar veremiyorum ikizim olsun çok istiyorum sizce napmalıym fazla heycanlıyım bide uykularım kaçıyo 🥰