Gulbaharazram Kızlar adetım 1 gün geçti ve test yaptım hamıleyım. İnşaallah bişey olmaz korkuyorum. Geçen ay tüplere baktılar üstüne hamile kaldım . Şükür şükür 🙏 Darısı benim gıbı bütün ısteyenlere
Gulbaharazram orkidemm_ evet ya öyle oldu ama eşimdede sorun vardı 2 aydır takvıye kullanıyor bıkmıyorum kı hangı sebep engeldı
orkidemm_ Gulbaharazram rahim filminin etkisi çok fazla zaten eşiniz de kullanıyormuş takviye o da artı olmuş
Gulbaharazram Selo25 8 senedir olmuyordu . 10 ay önce oldu kalbi durdu . 10 aydır bekliyorduk. Şükür .
Zeyna_12 Gulbaharazram aynı durumu bende yaşadım adetimin gelmesini bekledim aralık ayında aşılama olucaktım sonra öyle canımız test yapmak istedi pozitif şuan 24 haftalığız çok şükür 🐣🌸
Gulbaharazram Bbk88 doktor normal dedi ama sol taraftan bırak ağrım oldu ılacı sıktıklarında ordan biraz suphelendım sankı tıkanıklık vardıda açıldı gıbı
MelodyFairy Gulbaharazram ya maşallah adına çok sevindim 🫶🏻🥹❤️🌹darısı bana inşallah kan verdim bugün sonuç çıkmadı hala
YesimAykut Gulbaharazram ben de benzer durum oldu tüp bebek yapacaktık 3 aşılama tutmadı sonra tüp bebek arifesinde hamile kaldım😁 şimdi 5+3 olduk bile❤️