Zeyno800 Maddiyat olarak baya gidyor Borç edip yapacağız. Sonra korkuyorum ya olmazsa diye Sizler nasıl yaptınz maddiyat yönden Borçlamı
cLearQueen Zeyno800 Zeyno800 eşim de ben de calısıyoruz o yuzden pek zorlanmadık. Peyderpey odedik. Bitti şükür.
Alone Zeyno800 canım devlet yapmıyor mu ? 3 ay önce 10 bine yaptırmışlardı şimdi de 20 diyorlar sanırım özele göre daha uygun en azından
Sumeyyeky Zeyno800 doğuma gün sayıyoruz rabbim sizlere de uğraştırmadan tek seferde meyvenizi tattırsın ❤️
Sumeyyeky Emel5805 durumları olmasa destek olamazlardı ki vardı oldular sağolsunlar yoksa istemezdik bile 🥹
Emel5805 Sumeyyeky bizimde durumları iyi ama bir kere bile sormazlar şanslısınız bence😊hep bizden beklerler Sakıp Sabanciyiz bizz
Sumeyyeky Emel5805 ben her aileyi bizimkiler gibi sandım böyle merhametsiz olanlar da varmış demek ki olsun allah sizi onlara muhtaç etmesin inşallah ❤️
Nurov Doğudaysanız batıya göre fiyatlar yarı yarıya fark ediyo, imkanınız varda doğuda yaptırın derim kredi vs ile artık mecbur
mickey Zeyno800 Devlet hastanesinde yaptırdık. tedavi için hastaneye 15 ödedik. 1 adet embriyo donduruldu 1.500 ödedik. İlaçlara da ortama 5 bin ödedik. Devlette yaptırdığımız için sadece %25 lik kısmını Ödemiş olduk ilaçları da raporlu aldığımız için çok para ödemedik. Elhamdilillah ilk denemede de tuttu.