kızlar 10 gün önce kürtaj oldum, kanamam 3 gün öncesine kadar da devam ediyordu (bazen yoğun, bazen damla şeklinde)
neyse iste 3 gündür leke bile yokken bu sabah tekrar kanamam basladı, regl mi oldum yoksa kürtaj kanaması mı devam ediyor anlamadım ki.
benim bildiğim kürtajın ilk günü zaten regl ilk günü olarak baz alınır, kanama bittikten ortalama 1 ay sonra tekrar regl olursun demişti hemşire.