Aslan-mom Kızlar selam doktor bebek hareketleini saymamı söyledi ama nasıl sayıcağımı bilemedim yardımcı olur musunuz 33 haftalık oluyorum yarın.
Aslan-mom Alparslanmom__ ediyor aslında gebelik şekerim var dikkat etmem gerekiyor o sebeple riskli gebeyim yani. Sadece gün bazında mı almalıyım hareketlerini yoksa 2 saatte şu kadar hareket mi etmeli gibi onu bilemedim yoksa sabah öğle akşam hissediyorum hareketlerini
Alparslanmom__ Aslan-mom anladım gecms olsun günde 10 defa hareket etmesi lazm dye biliyorum dediğim gibi tekme sayardan kaydedebilirsiniz o günlük kaydediyor