Kizlar Bursa Uludağ Hastanesi’ne giden var mı ya anlamadığım konu en son 17 haftalıkken gittim sadece kendilerini bilgilendiriyorlar anneyi çocukla ilgili bilgilendirmiyorlar yada benim bu ikinci gebeligim ilkinde ben hep özele gittim herşeyini detaylı bilirdim şimdi böyle olunca tuhaf gelmesi normal mi yoksa gerçekten bu durum anormal mi çözemedim çok iyi ALLAH var benimle davranıyorlar ama çocuğa geldi mi kendilerine saklıyorlar herşeyi ilerleyen günlerde mi anneyi bilgilendirecekler yoksa